Els nostres artistes exposen les seues obres
Recordeu l'exposició dels treballs del nostre alumnat a la Festa de fi de curs? Per als qui no van tenir ocasió de visitar-la, es tractava de les creacions del nostre alumnat de TVA al llarg del curs 2011-12. Doncs ara, gràcies a les "gestions" de Rosa Ana, aquestes obres podem admirar-les en la Sala d'exposicions amb més abast del món. Més concretament, podem gaudir-ne en l'exposició permanent on line de Virtual Gallery, el portal de la xarxa on s'exposen creacions artístiques de forma virtual. Ens acompanyeu a veure-les? Doncs ho teniu d'allò més fàcil. Punxeu l'enllaç de baix (damunt de la inscripció de "exposició pictòrica") i us conduirà a "l'interior de la Sala" on es troben les obres dels artistes del Tomàs Llàcer. Ah! I si us abelleix, podeu, fins i tot, donar-los la puntuació que estimeu.
Només desitjar-vos que gaudiu de la visita.
exposició pictòrica